Maksuton webinaari 28.2.2024: Tunnetaitojen vankat stepit – näin onnistut!

Tunnetaitojen vankat stepit – näin onnistut!
Maksuton webinaari keskiviikkona 28.2.2024 klo 18–19

Miten parhaiten tukea lasten ja nuorten tunnetaitojen vahvistumista? Mitkä ovat kolme tärkeintä steppiä, joilla onnistut? Tule ilmaiswebinaariin kuulemaan ja oivaltamaan, miten parhaiten tuet ammattilaisena lasten ja nuorten tunnetaitojen vankistumista omassa työssäsi. Webinaarin kouluttajina Lasten ja nuorten tunnetaito-ohjaajakoulutuksen (LTTO) kouluttaja Inkeri Meriluoto sekä koulutuksen kehittäjä Anne-Mari Jääskinen Tunne ja Taida Oy:stä.

Pääset samalla pohtimaan, voisiko Lasten ja nuorten tunnetaito-ohjaajakoulutus olla juuri se, jota kaipaat tukemaan omaa työtäsi ja jaksamistasi lasten ja nuorten sekä heidän perheidensä kanssa työskentelevänä ammattilaisena!

Lisätiedot ja ilmoittautuminen webinaariin

Lasten ja nuorten tunnetaito-ohjaajakoulutus (40 op) 8.4.2024–9.4.2025

Jyväskylän kesäyliopistossa järjestetään Lasten ja nuorten tunnetaito-ohjaajakoulutus (40 op) 8.4.2024–9.4.2025 monimuotototeutuksena. Tutustu koulutukseen ja hae mukaan

Tiesithän, että voit vielä ennen elokuuta alkavissa koulutusryhmissä hyödyntää myös opintovapaan ja aikuiskoulutustuen mahdollisuutta ennen kuin aikuiskoulutustuki uuden hallitusohjelman mukaan loppuu 1.8.2024. Nyt jos koskaan kannattaa siis tarttua tilaisuuteen!