O3 Keski-Suomi
O3 Keski-Suomi on Keski-Suomen kuntien, Jyväskylän kesäyliopiston ja Keski-Suomen liiton yhteistyöverkosto, jonka tarkoituksena on järjestää alueensa opetus- ja sivistystoimen henkilöstölle osaamisen kehittämisen tarpeita vastaavaa täydennyskoulutusta vuosina 2021-2024. Koulutukset ovat kohderyhmälle maksuttomia.

O3 Keski-Suomi uutiskirjeen myötä pääset ensimmäisten joukossa tutustumaan tarjolla oleviin koulutuksiin. Tilaa uutiskirje nyt!
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Jatkaaksesi uutiskirjeen tilausta, sinun on hyväksyttävä tietosuojaehtomme
Tallennamme tietojasi opiskelijaluettelona, johon liittyy kursseille ilmoittautuneiden opiskelijoiden ilmoittautumistietojen, kurssimaksujen ja opintosuoritusten arkistointi, seuranta ja käsittely. Lisäksi rekisteristä laaditaan yhteenvetoja sekä
tilastoja, ja sen tietoja käytetään viestinnässä sekä suunnittelun apuvälineenä.
Uutiskirjeen tilattuasi lähetämme sinulle n.kuukausittain tietoa kohderyhmällesi suunnatuista koulutuksistamme. Voit poistua listalta helposti uutiskirjeen lopussa olevan unsubscribe-toiminnon kautta.
Annan Jyväskylän kesäyliopistolle luvan tallentaa henkilötietojani *
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy