Avoinna olevat työpaikat ja harjoittelupaikat kesäyliopistossa

Tältä sivulta näet Jyväskylän kesäyliopistossa avoinna olevat tehtävät ja harjoittelupaikat.

KESÄ: HARJOITTELUPAIKKA KESÄYLIOPISTOSSA

Hakuaika päättyy 10.2.2024

Tule mukaan toteuttamaan Jyväskylän kesäyliopiston koulutuksia osana työtiimiämme!
Haemme reipasta ja joustavaa korkeakouluopiskelijaa harjoittelijaksi osaksi kansainvälistä Suomen kielen ja kulttuurin kesäintensiivikurssin koordinaattoritiimiä. Harjoittelijan tehtäviin sisältyy mm. opiskelijoiden neuvominen kurssin infopisteellä, kulttuuriohjelman suunnittelua sekä opiskelijaryhmän ohjaaminen kurssin kulttuuriohjelman aktiviteeteissa, esim. illanvietoissa ja retkillä. Lisäksi harjoittelu sisältää muita koulutussuunnitteluun liittyviä hallinto-, suunnittelu- ja viestintätehtäviä kesäyliopiston muun koulutustarjonnan parissa.

Harjoittelun kesto on 2–3 kk. Harjoittelu sijoittuu keston mukaan touko-heinäkuun tai kesä-heinäkuun ajalle. Tehtävä on kokopäiväinen.

Harjoittelijalta edellytetään:

• sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä erinomaista suomen kielen taitoa
  • Jyväskylän paikallistuntemusta
  • asiakaspalveluhenkisyyttä sekä intoa tutustua kurssin osallistujiin ja kertoa heille suomalaisesta kulttuurista ja suomalaisuudesta
  • omatoimista ja toimeen tarttuvaa työasennetta
  • mahdollisuutta työskennellä iltaisin ja viikonloppuisin aikavälillä 1.–18.7. (muuna aikana tehtävät eivät edellytä ilta- ja viikonlopputyötä).

Eduksi katsotaan osaaminen (esim. opinnot tai aiempi kokemus) suomen kielen tai muiden kielten opetuksessa, kansainvälisessä viestinnässä tai matkailualalla.

Harjoittelijan palkka on lähtökohtaisesti tiedekunnan/laitoksen/korkeakoulun harjoittelun suosituspalkkio. Mikäli suosituspalkkiota ei ole, on palkka JYU:n työelämäpalveluiden suosituksen mukainen 1399 €/kk. Edellytämme lähtökohtaisesti korkeakoulun harjoittelutukea (esim. yliopistolla laitosten tai tiedekuntien myöntämä harjoittelutuki), jolloin kesäyliopisto maksaa harjoittelijalle 1–2 kk palkan ja korkeakoulu 1 kk palkan.

Lisätiedot ja hakemukset (vapaamuotoinen hakemus + CV):
Koulutussuunnittelija Jenni Panula-Ontto
jenni.j.panula-ontto@jyu.fi
puh +358 44 760 3725

KEVÄT/KESÄ: HARJOITTELUPAIKKA KESÄYLIOPISTOSSA

Hakuaika päättyy 10.2.2024

Haemme reipasta ja joustavaa erityispedagogiikan opiskelijaa (pää- tai sivuaine) avustamaan henkilökuntaamme JYUniorit-kesäleirien hallinto- ja toimistotöissä. Lisäksi harjoitteluun kuuluu avustavia tehtäviä Jyväskylän kesäyliopiston muun koulutustarjonnan parissa. Tehtävä on kokopäiväinen painottuen mm. seuraaviin kokonaisuuksiin:

• kurssihallinnolliset avustavat tehtävät (mm. osallistujatietojen kirjaaminen, kutsukirjeiden laatiminen)
  • viestinnän tehtävät (mm. someviestintä, lehdistötiedotteet)
  • kiertävä tuki lasten tiedeleireillä.

Harjoittelijalta edellytetään kokemusta lasten parissa työskentelystä, itsenäistä työotetta, hyviä yhteistyötaitoja sekä kykyä tarkkuutta vaativaan työskentelyyn.

Harjoittelun kesto 1-3 kk. Harjoittelu alkaa huhtikuussa.

Lisätiedot ja hakemukset (vapaamuotoinen hakemus + CV):
Koulutussuunnittelija Kristiina Niemi-Kaija
kristiina.niemi-kaija@jyu.fi, puh 044 760 3720

Lähetä meille avoin työhakemus

Jos meillä ei ole juuri nyt avoimia työpaikkoja tarjolla, voit lähettää meille avoimen hakemuksen. Otamme sinuun yhteyttä mikäli meillä on tarjota sinulle sopiva työ.
Säilytämme avoimet hakemukset 6 kk:n ajan.
Lähetä työhakemus sähköpostitse rehtori Leena Meriläiselle: leena.s.merilainen@jyu.fi

Hakemuksesi käsitellään luottamuksellisesti.