Kokemusvoimaa! -työelämätapahtuma 21.5. klo 15-17 Pääkirjastolla

Jyväskylän keskustan kirjastolla tapahtuu tiistaina 21.5. klo 15–17, kun "Kokemusvoimaa!" -työelämätapahtuma avaa ovensa.

Kokemusvoimaa-tapahtuma on hyvä mahdollisuus työnantajille, työnhakijoille sekä muille toimijoille nähdä toisensa uudessa valossa: se nostaa esille iäkkäämpien työnhakijoiden arvokkaan työkokemuksen ja näyttää, että oppiminen ja urakehitys ovat mahdollisia missä iässä tahansa. Nimittäin nykyiset kuusikymppiset ovat terveempiä, aktiivisempia ja motivoituneempia kuin koskaan aikaisemmin.

Kokemusvoimaa (2).png

Ohjelmassa on tietoiskuja työelämän taitojen tunnistamisesta, kirjaston tukemista oppimismahdollisuuksista sekä uratarinoita, jotka inspiroivat ja avaavat näköaloja iästä riippumattomaan urakehitykseen. Osallistujille tarjoutuu tilaisuus tutustua jatkuvaan oppimiseen ja paikallisiin koulutusorganisaatioihin. Paikalla on myös eri alojen kiinnostavia työnantajia!

Mukana mm. Jyväskylän kaupungin työllisyyspalvelut, Keski-Suomen TE-palvelut, Ikääntyvien yliopisto, JKO kansanopisto, Alkio-opisto ja Jyväskylän kansalaisopisto, JYU avoin yliopisto - JYU Open University, Keski-Suomen hyvinvointialue, Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki KYT, Suomen Henkilöstöasiantuntijat, 55Plus Jyväskylä, Humak, Jyväskylän huoneteatteri, Osallisuuspalvelut ja Vapari - Jyväskylän kaupungin vapaaehtoistoiminnan palvelut

Pistäydy paikalle – avataan yhdessä uusia urapolkuja ja rikastetaan työelämän monimuotoisuutta! (Vapaa pääsy.)