Jyväskylän kesäyliopisto etsii koulutussihteeriä

Etsimme joukkoomme jatkuvan oppimisen mahdollisuuksista innostunutta koulutussihteeriä.

Koulutussihteerin työ on kiinnostava yhdistelmä itsenäistä toimistotyötä, asiakaspalvelua ja talous- ja hallinto-osaamista. Koulutussihteerin työtehtäviin kuuluu myös yleisiä sihteerin ja taloussihteerin tehtäviä, joihin sisältyy mm. tilitoimiston kanssa yhteistyössä osto- ja myyntilaskutuksen hoitamista, hankkeiden taloushallintoa, asiakirjahallintaa sekä avustavia kirjanpidon tehtäviä. Toinen osa arkea on koulutussihteerin tehtävien hoitoa, jossa tehtävät liittyvät mm. koulutusten järjestelyihin, koulutusjärjestelmien tietojen hallintaan, tilavarauksiin, arkistointiin, tilastointiin, opiskelijoiden neuvontaan, sähköisten oppimisalustojen käyttöön sekä yhteistyöhön kouluttajien ja kumppaneidemme kanssa.

Toivomme löytävämme joukkoomme oppilaitoksemme arvoja kunnioittavan työtoverin, jolla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot ja vastuuntuntoinen työote. Tehtävässä onnistuminen edellyttää oma-aloitteisuutta, joustavuutta, hyvää tietojärjestelmien osaamista, tarkkuutta, erinomaista suomen kielen taitoa sekä vähintään tyydyttävää englannin kielen taitoa.

Kesäyliopistossa pääset osaksi innostunutta ja kehittämishaluista tiimiä ja saat näköalapaikan elinikäiseen oppimiseen. Työnkuva tulee olemaan vaihteleva ja pääset kehittämään taitojasi. Liukuva työaika ja joustavat etätyömahdollisuudet tukevat työssä jaksamista.

Tehtävässä edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai aikaisempaa opistotasoista tutkintoa sekä aiempaa työkokemusta, joka tukee tehtävässä suoriutumista.

Tehtävä täytetään aluksi määräaikaisesti 1.4.–15.10.2024. Aloitusajasta voimme sopia tarvittaessa. Työaika on 36 h 15 min/vko. Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot määräytyvät Yksityisen sivistysalan työnantajat ry:n työehtosopimuksen mukaan. Työsuhteessa noudatetaan kolmen kuukauden koeaikaa.

Hakemukset toimitetaan Jyväskylän kesäyliopiston rehtori Leena Meriläiselle 15.3. mennessä sähköpostitse osoitteeseen leena.s.merilainen(at)jyu.fi Merkitse sähköpostisi otsikoksi Hakemus koulutussihteeriksi.

Lisätietoja kesäyliopistosta www.kesayo.jyu.fi ja ko. tehtävästä 4.3. alkaen puhelimitse rehtorilta.

Jyväskylän kesäyliopisto tarjoaa vapaan sivistystyön oppilaitoksena mahdollisuuden elinikäiseen oppimiseen kaikille tiedonjanoisille. Koulutuksemme avaavat uusia näkökulmia ja auttavat löytämään ratkaisuja. Tiedon lisäksi haluamme tuottaa iloa opiskelijoidemme arkeen, tuoda onnistumisen kokemuksia ja edistää kokonaisvaltaista hyvinvointia. Olemme ylpeitä akateemisista juuristamme ja katsomme rohkeasti tulevaan.